2010. november 20., szombat

Szoptatás fontossága - Ó Édes Drága Nagy és Hatalmasságos Cicikém!

Hááát nem is tudom hogy kezdjem, a kisbabák nem nagyon szoktak leveleket mondani, de én annyira, de ANNYIRA odavagyok érted és imádlak és mindíg várlak...hogy gondoltam, egy levélke nem árthat a kis icike-picike kapcsolatunknak.
Igen, az nem árthat(-:
Egyébként most hol vagy?
Itt lenne a helyed a számban, de nem vagy itt...érzem, mert nem érzem a számban a puha forróságodat és a tejecskémet sem meg nem is szopizom...tehát nem vagy itt...a pocakom is üres, az előbb kakiltam direkt egy jó nagyot, hogy legyen hely a tejcsinek, te meg anyának segítes z inkább kicserélni a pelusom, amikor itt kiabálok neked, hogy :
-Cicike!Gyere!Hiányzol!!!Anyu egyedül is meg tudja már csinálni a pelusomat, már megmutattam neki sokszor ám...mindíg megrugdostam a pocakját meg a kezeit, hogy értse, mikor mit csináljon...szóval ő már ügyes, gyere inkább csak ide hozzám(-:
Szépen hamm!bekaplak és megmarkolászlak, mert akkor hamarabb jön a finom reggelim...
Istenem!Mennyit kell dolgoznia egy kisbabának a reggelijéért...szegény, szegény Kisbaba, vagyis én!!!
Azért meg ne haragudjál rám, szeretlek nagyon(-:
Csak mindíg elmész és itt hagysz ebben a hideg és nagy világban, itt semmi sem olyan jó meleg és puha, mint Te, és nincs is olyan jó anyaillata sem...de ez titok, ezt mások nem tudják és ezért nem is értik.
Ezt csak Neked mondom el...
...és amikor a kis kezecskémet Rád teszem és olyan ismerősen lüktetsz vagy dobogsz, hogy tadamm...tadamm...tadamm...az olyan jó...aztán ha véletlenül leveszem a kezemet rólad, akkor már nem lüktetsz, nem bizony...és az úgy nem is jó, inkább visszateszem(-:
Milyen jót lehet belőled gyurmázni , meg morzsolgatni és csípkedni és hm...próbáljuk csak ki ... hiszen már vannak kis fehér bigyók is a számban, fogacskák vagy mi, megharaplak, jó?
Csak mert szeretlek...milyen érdekes-
-Naaa, most meg miért kiabált Anya?
Azt mondta, ez fáj neki és ne csináljam...
Nahát, pedig olyan érdekes volt, próbáljuk csak még egyszer...
-Jujj!Anya megint kiabált...akkor ez neki most tényleg nem jó?
Ki érti ezt?Pedig nekem tényleg tetszett, de igaz án...
kár...na mindegy, anyát nem bántjuk, őt is szeretjük nagyon.
Meg ő hoz ide Téged, édes Ciciistenem(-:
Ugye majd még sokszor jössz? (-:

Imádlak :
Csibemanó


Utóirat:mondd meg légyszíves anyukámnak, hogy vegye komolyabban a mi kis barátságunkat, mert mindíg mosolyog rám, amikor veled vagyok...a szopizás egy nagyon fontos dolog, ezt minden kisbaba tudja...(-:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése