2010. november 14., vasárnap

Köszöntő

Üdvözöllek!

Mióta megszületett a kisfiam, rájöttem, hogy a gyermekem tőlem telhető legjobb felnevelése, vagyis az Anyaság életem eddigi legnehezebb és legösszetettebb feladata, ehhez még hozzájött az is, hogy a terhességem óta sokkal érzékenyebben élem meg a pillanatokat.

Rengeteg segítséget kaptam-kértem, DE azt tapasztaltam, hogy még több és több kellene, mert a felmerülő kérdéseim, megoldandó helyzeteim nemhogy csökkentek volna, hanem egyre sokasodtak és egyre szerteágazóbbak lettek ( gyereknevelés, fogzás, altatás, öltöztetés, játékok...).

Egyszer csak ráébredtem, hogy ez így nem mehet tovább, mert a kisbaba neveléssel járó teljes kimerültségemben már nem tudok tisztán gondolkozni, döntéseket hozni, de legfőképp kiválasztani a HELYES megoldásokat a végtelen lehetőség közül, az érvek és ellenérvek tengerében, a rokonok, gyerekorvos, védőnő, jó barátok segítő-ártó javaslataiban.

A férjem rengeteget dolgozott, hogy meg tudjunk élni, így ez az egész a nyakamba szakadt a háztartással, a 6 hetes gyermekágyi pihenéssel (legalábbis kellett volna) és a hivatalos ügyeink intézésével együtt, vagyis elkezdtünk tartalmasan élni.

Ebbe bele lehet bolondulni, főleg, ha 1-1 HELYTELEN döntés SAJÁT kisbabámon csattan, ő szenvedi meg, épp akit védeni szeretnék és szeretni, segíteni és akkor az ezzel járó bűntudatról még nem is beszéltem...hiszen én csak a legjobbat akartam neki, tökéletes anyja szerettem volna lenni.

Ezek motiváltak a Kisbabám megírásakor.

Apait-anyait beleadtam, hogy a szülői lét legalább egy kicsit érthetőbbé váljon mások számára is, legyen néhány kiinduló pontod, amolyan útjelző táblád (például: oltások, fogzás, altatás, napirend, pelenkázás, fürdetés...) és ha csak egy pici motivációd van arra, hogy jól vagy jobban csináld ( a tökéletesre való törekvés úgyis csak hiú ábránd...), érdemes beleolvasnod,
s ha van megosztandó tapasztalatod, használható ötleted, szeretettel várom-várjuk szeretettel.
A blog nyitott, bárki bármikor hozzáírhat a megjegyzés rovatban minden bejegyzés után.

A témákat külön bejegyzésekben rendeztem a könnyebb kiigazodás miatt, (van, amelyiket terjedelme miatt több bejegyzésbe vagy teljesen új blogba ) igyekeztem
tartalmasan,
röviden (amennyire lehet),
érthetően,
egyszerűen és
áttekinthetően fogalmazni,

remélem, sikerült, hisz egy (leendő vagy gyakorló) szülőnek sok mindene lehet,
az IDŐT kivéve.
Ahogy egy Kisbaba növekszik, úgy gyűlnek itt is a tapasztalatok, ötletek, s ezáltal az oldal is folyamatosan fejlődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése