2010. november 20., szombat

Élet a szülés után - amiről senki sem szól...

Mit jelent ez nekem?
-például azt, hogy sosem találom a szemüvegem, pedig általában a fejemen van...kicsit szórakozottabb lettem(-:
-aztán azt is, hogy van, amikor este 22 körül jut eszembe, hogy ma még nem is ettem
-felüdülés, ha a wc-n nyugodtan elintézhetem, amit szeretnék és nem kell 2x, 3x kiszaladni a picihez, a férjem meg fél óráig trónolhat...hiába, ő a férfi, neki lehet
-életemben nem főztem ennyit összesen, mint most, a férjem szerint még többet kéne, mert még éhes...
-a férjem 350-400 órákat dolgozott hónapokig, hogy meg tudjunk élni
-szerinte állandóan átrendezem a lakást, szerintem meg próbálok alkalmazkodni e téren a Manó fejlődéséhez...
-sosincs teljes rend, ez néha zavar, de már kezdem elfogadni...1 van belőlem és 3 kéne(-:
-ha a párom hazaér, pihenés helyett ezer tennivalót zúdítok a nyakába szegénynek, mert azok férfi munkák, ő ért hozzájuk , ideje meg egyikünknek sincs rá...de azért mégis elkészülgetnek valahogy (tegnap pl. ő lasagne-t készített, közben autós gyerekülést is)
-a szexualitáshoz rengeteg kreativitás, türelem és humor kell egy kisbaba mellett...
-2 hetente tudok hajat mosni és ha a testápolómhoz is hozzá jutok, hát az valami csodálatos...

Röviden:nagyon boldogok vagyunk, rengeteget nevetünk és végtelenül fáradtak vagyunk(-:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése