2010. december 3., péntek

Porszívós orrszívó

A kisfiamnak 6 hónaposan volt egy rövidebb náthás
időszaka.
Én frankón sírtam, amikor a férjem este beállított ezzel a porszívós
orrszívós szörnnyel, hogy elege van abból, hogy a fiunk szenved, nem
kap levegőt és feleslegesen kínzom a kis kézi orrszívóval.
Persze a szopizás is kínszenvedés volt már napok óta, alig aludtunk
mindhárman, stb...
Tehát:én sírtam, hogy mint a Rettenthetetlen című filmben a végén, a
fiamat is mindjárt megkínozzák, a férjem ezalatt kb. 20 mp-en belül
kiszívta a kicsi orrát.
Árpika nemhogy nem sírt, még nevetett is, hogy végre kap levegőt.
Ezután döbbenten megölelgettem, hogy megnyugodjak...én megnyugodjak,
nem a fiam...(-:
Még 1x megismételték másnap, azóta kutya baja.
Szóval no para, csak arra kell figyelni, hogy a porszívó a
legalacsonyabb fokozaton legyen, a másik orrlukát fogd be és ne
dugd a nózijába, csak a bejárat elé tartsd, a szívó kütyüt pedig
használat után rögtön kimosni vízzel, mielőtt beszárad.
Arcüreg és egyéb gyulladások elkerülése
miatt is kiváló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése