2010. december 10., péntek

Fogzunk még mindíg!

Tegnap szépen aludt Árpika, csak épp én nem, mert úgy voltam vele, h
mire belemelegednék az ágyba és az álomba, úgyis riadóztatna és az
rosszabb, mint ha nem alszom, csak ha már újra visszaaludt...Szóval
kukorékoltam 02-ig, aztán meguntam(-:
Fogzás lesz ez (4 metsző egyszerre szokás szerint, nem egyenként szép
nyugodtan), ma is úgy aludt el nagy kínnal, h lidocainnal kentem az
ínyét, mert üvöltött, nyáladzott, stb...és akkorát harapott az
ujjamba, meg a cicibe, h az egyiknél ordítottam, a másiknál kicsordult
a könnyem...
Nem baj, tele a szája foggal, több nem jön egy darabig(-:
Sajna nála a lidocainon kívül semmi sem használt.
Minden mást jól visel, de a fogzás kikészíti szegénykét.
Igazi Férfi!!!
De IMÁDOM (-:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése