2010. december 10., péntek

Házasélet - amiről keveset szólunk

Lehet, hogy megköveztek, önzőnek neveztek, fekete bárány leszek, DE
nekem bár a házasélet a második helyen áll és a gyerek az elsőn, azért
majdhogynem mindkettő első.A saját igényem valahol jóval hátrébb vannak
(-:
Ugyanis ha a párkapcsolatom nincs rendben, a tejem is csökkenni
kezd...
Képtelen lennék köztük választani vagy egyiket a másikuk rovására
hanyagolni, viszont aludnom is kell, ahogy neked is.
Tehát mi a következő praktikákat találtuk ki:
-mivel a gyerek kinőtte a kiságyát és a járókáját is, mind3-an a
földön alszunk, olyan hungaroceleken (lepedőkkel, plédekkel lefedve),
amikkel a házak külső szigetelését készítik, én középen, a párom az
egyik, a fiam a másik oldalamon, az ágyon meg a vasalnivalókat tárolom-
egyenlőre
-nappal a gyereknek hatalmas, szigetelt mozgástere van ezáltal
-este elaltatom, utána átgurulok a páromhoz, aki ettől nyugodt,
toleráns férjjé változik és mélyebben tud aludni, mégha a pici fel is
ébred, így másnap tud dolgozni is...(-: Aztán éjjel, ha a pici
nyűgös,  én is valahogy odakeveredek a fiamhoz és vele alszom.Mondjuk
én nem tudok elaludni szoptatás közben, de gyönyörködöm mind2ejükben,
meg gondolkozom, amikre nappal nincs idő
-nekem meg kellett tanulnom akkor aludni, amikor a pici és annyit,
amennyit a pici, hisz ha ébren van, csak én tudok vigyázni rá, így
amikor nappal alszik, én is sokszor mellévackolódom aludni és
rengeteget jelentenek ezek a szunyókák
-ha meg tudtam aludni este valamennyit, akkor nappal míg a Manó
alszik, házimunkát csinálok
-1 gyerekkel eddig ennyire jutottunk...
-mi is akkor szopizunk, ha a pici kéri, bár mostanában előfordul, hogy
nem a cicit kéri, hanem az ölelésem, a lélegzésem, a szívverésem,a
hangom, az illatom és ha érzi, vissza is alszik, így én is többet
alhatok
-fogzás:nekünk ez az egy a gyengénk, könyvet tudnék írni róla, mit
kínlódunk a fogacskái kinövésével, aki kitalálta, hogy nőljön foguk a
gyerekeknek, azt ........
-szerintem nem kell ágyon aludni, ott nem fér el a család és nekem is
jól esik a férjemhez bújni, ha arra vágyom és a fiam épp jóízűen
alszik vagy  fordítva-ennyi örömöm hadd legyen nekem is, hogy
válogathassak, amikor alszanak(-:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése