2010. december 10., péntek

H1N1 oltás - botrány a babáink körül!

A véleményem a H1N1-ről tömören  : HAJJAJJ!!!
Az ösztönöm viszont bevillantott pár kérdést ezzel kapcsolatban és
egyértelműen azt súgja:NE!
Ha lecsendesítitek a lelketeket, a szellemeteket, Nektek mit mond a
szívetek mindentől függetlenül erről az oltásról?
Kérdéseim:
-Mi van ha e kiváló pénz biznisz mögött az áll, hogy szándékosan
terjesztenek az érdekeltek bizonyos híreket vagy akár magát a vírust
is? Hisz volt erre elég példa már a történelemben...
-Annyi mindent sikerült már túlélnünk oltások nélkül is, igaz,
csodának mondják, de akkor én már láttam pár csodát...miért nem bízunk
a természet és a sors bölcsességében?
-Ami meg van írva, úgysem lehet kikerülni...akkor meg minek feszülünk
meg belé?Amit meg tudunk tenni, tegyük meg persze, de ahová nem ér el
az erőnk, azt bízzuk az Égiekre.Hm?
Én nem oltatom és nem is vagyok hajlandó kikészülni emiatt, élem az
életem tovább, s ez a vihar is le fog csengeni.
Kapnak a gyermekeink épp elég oltást így is, engedjük, hogy túléljék a saját
gyerekkorukat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése