2010. december 11., szombat

Együtt alvás

Mi van a nappali alvással? Nálunk ez változó.
Annyi már kialakult, hogy napközben 3x alszik általában,  így ez ad
egy kis időgazdálkodásos segítséget nekem (amúgy kínomban már
könyveket is olvastam arról, hogyan osszam be még hatékonyabban az
időt és sokat segítettek, tárgyilagosabban átlátom a mindennapjaimat
és hogy hol folyik ki az idő még mindíg egy kicsit a kezeimből
észrevétlenül).
Azt is megtanultam, hogy vannak fontos és vannak sürgős dolgok, ez is
sokat segített, hogy csak azt csináljam, amit muszály, ami tényleg fontos.
Például teljesen leszoktam a vasalásról, pedig ez az egyetlen házimunka, amit szeretek is.
Mégsem gyűröttek a ruhák (-:
Ha éjjel viszonylag kialszom magam, akkor nappal (míg a pici alszik)
amit csak tudok, előre dolgozok a házimunkában, hogy a kialvatlanabb
esték után ehelyett alhassak.
Ha éjjel keveset vagy (szinte) semmit nem alszom (akár a pici miatt,
akár mert hajnalig dolgozom a gépen), akkor napközben 1x vagy 2x
miután elaludt, én is mellette maradok és alszom, amíg ő is alszik
(fél órától 2 óra hosszáig) .Tovább nem lehet, mert 2-en vagyunk kora
estig.
Olyan is van, (főleg mert a bioritmusom eredetileg olyan, hogy
délután, este vagyok a legaktívabb) hogy minden házimunka délutánra,
estére marad és mint a forgószél, 1-2 óra alatt el is végzem
energikusan, mert Árpika 18 órai pancsija után még vagy prímán
eljátszik vagy el is alszik.
Nappal sűrűbben hív, így olyankor sokszor meg kell szakítanom a
teendőimet, ami engem speciel kiborít, így inkább hagyom is...
Ami még van:nappal 1-3 órát sétálunk a friss levegőn, amit egybekötünk
a bevásárlással, a postával, stb...
Illetve mivel nálunk nincs teljes komfort, amit nem is bánok, de
emiatt ha Manó ébren van, csak olyasmiket csinálhatok, amik közben
látom őt és amik félbe hagyhatóak.
Az összes többi estére marad vagy amikor alszik.
...hát nálunk kb. ez a felállás(-:
Tehát nem mindíg alszunk összebújva, csak amolyan arany középutasok
módjára(-:
Bár tenném jóval sűrűbben is szívesen...(-:
S hogy hol alszik?
A földön jó nagy rész van elkerítve, így ott, azon belül ahol neki
tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése